Contact
Beste klanten,
Vanwege de feestdagen en de jaarwisseling is onze klantenservice helaas maar beperkt beschikbaar. Dit betekent dat er van 20.12.2024 tot 06.01.25.vertragingen kunnen optreden bij het verwerken van aanvragen. Natuurlijk zullen we op alle vragen beantwoorden. Voor annuleringen en herroepingen is de selfservice nog steeds beschikbaar in de oderbevestiging. Wij vragen hiervoor uw begrip en wensen u prettige kerstdagen en een gelukkige nieuwjaar!
Uw FOLDZILLA-Team
E-Mail: team@foldzilla.nl
Contactformulier: Bericht schrijven
Foutieve levering, klacht of herroeping: online indienen
Gebruik voor aanvragen buiten de kantooruren ons contactformulier. Wij zullen uw bericht zo snel mogelijk verwerken.
Herroeping indienen
Om ons uw herroeping te sturen, kunt u het online formulier gebruiken of ons een e-mail sturen.Kies het onderwerp "Herroeping en uw bestelnummer" voor uw bericht, zodat wij uw bericht beter kunnen toewijzen. U kunt de volledige kennisgeving van herroeping hier bekijken: naar de kennisgeving van herroeping
Naar het online formulier voor herroeping: Herroeping online indienen
Klacht indienen
Als uw bestelling tijdens het transport is beschadigd, neem dan eerst contact op met ons klantenteam , stuur ons een e-mail of gebruik het online formulier. Kies het onderwerp "Klacht en uw bestelnummer" voor uw e-mail., zodat we uw boodschap beter kunnen toewijzen. Ons klantenteam zal de volgende stappen met u doornemen.
naar het online klachtenformulier: Foutieve levering & klacht online indienen
Als de terugzending van het product is overeengekomen, stuurt u het naar:
RETOURE foldzilla.nl
PPS. Digital GmbH
Freiberger Strasse 69-71
- Innenhof -
01159 Dresden
Duitsland